Növekedés, enyhülő, de tartós kínálathiány, új online értékesítési csatornák az európai használtautó-piacon
Egy amerikai consulting cég részletes jövőképet készített az európai használtautó-piac várható alakulásáról, trendjeiről.
Egy amerikai consulting cég részletes jövőképet készített az európai használtautó-piac várható alakulásáról, trendjeiről.
Nézőpont kérdése, hogy az autógyártók visszahívási akciói rombolják vagy építik a bizalmat az egyes márkák iránt.
A mindennapi különlegesség élménye a tinikorú városi kocsik kategóriájában is megvásárolható, akár meglepően olcsón is. Mutatunk egy francia, egy olasz és egy japán példát.
A hivatalos harmincéves oldtimer kor olyan modelleket is elér 2023-ban, amelyek kicsit hunyorítva külsejüket illetően még akár mai új autónak is elmennének.
Az új, majd ebből eredően a használt autók árának gyors, kiszámíthatatlan emelkedése különös anomáliákat eredményez a használtautók mai kínálatában.
Aki élvezetesen vezethető, olcsón elérhető hátsókerék-hajtású használt kocsit keres, nagy eséllyel egy leharcolt BMW-nél köt ki. Pedig vannak alternatívák, minden méretben.
Ritkán alkalmazott dolog az autóiparban a bolygódugattyús vagy Wankel-motor, de néhány ilyen különleges technikájú autót azért találhatunk a használtautó-piacon.
A tavalyi évben még folytatódott a világjárványt követő piaci jelenségek által okozott áremelkedés. 2023-ban várhatóan normalizálódik a helyzet az új autók és a használt kocsik piacán egyaránt. Nagy kérdés viszont, hogy mi lesz itthon a villanyautókkal.
Egy amerikai statisztika megmutatja, melyek azok az autók, amelyeket már viszonylag olcsón meg lehet venni, de várhatóan még nagyon hosszú ideig lehet őket használni.
A hazai elektromos mobilitási tranzíció szempontjából nem jól indul 2023. Az új energiatarifák alaposan beletapostak az üzemeltetési költségekkel kapcsolatos korábbi kalkulációkba, de nem csak ez a baj.
Aki a hideg évszakokban autóval indul a környező országokba, mindenképpen tájékozódjon előre, hol, milyen kötelező feltételei vannak a téli autózásnak! De még jobban teszi, ha mindenféle tájékozódás helyett olyan kocsival indul el, aminek minden felnijén legalább 4 mm-es profilmélységű téli gumi feszül és bedob egy pár hóláncot is a csomagtartóba. Akkor biztos nem lesz baj a hatóságokkal és remélhetőleg a haladással sem.
Az elektromos autók télen hajlamosak jóval kevesebb kilométert megtenni egy töltéssel, mint a melegebb évszakokban. Általános szabály nincs a hatótáv-csökkenésre, vannak viszont érdekes tesztek, mérések azzal kapcsolatban, hogy melyik modelnél mire lehet számítani.