Nagyon fontos, mégis sokszor háttérbe szoruló szempont autóvásárlásnál, hogy milyen minőségre számíthatunk a fedélzeti hifitől. Alapelv, hogy ha egyáltalán látszik valamilyen márkajelzés, plakett a fejegységen vagy a hangsugárzók fedelén, az már jót jelent: ha a gyártó vette a fáradságot, hogy egy profi céggel készíttesse el a modellhez tervezett hangrendszert, a beszállító pedig a nevét is adja a hifihez, nagy baj nem lehet.
Kivétel a fenti szabály alól, amikor az a bizonyos márkanév csak a fejegységen olvasható. Az inkább csak régebbi modellek még standard beépítési helyén látható Pioneer, Alpine, Clarion, stb. márkájú fejegységek általában még akkor is bolti egyentermékek, bizonytalan minőségű hangszórórendszerrel, ha maga a gyártó (általában távol-keleti gyártók) építették be az autóba. Kivétel az utángyártói piacon ismert márkanevek között a Sony; a Fordnak volt egy időszaka, amikor némely modelljeiben a japán hifigyártó dedikált hangrendszere jelentette a csúcsminőséget.
Távol-keleti kocsiknál előfordulhatnak nálunk kevésbé ismert, mégis nagy teljesítményű, gondosan tervezett hangzásvilágú hangrendszerek. Ezek jellemzően az amerikai piacon fontos modellekbe készült amerikai beszállítók termékei. Ha például egy Mitsubishi Pajeroban egy Rockford felirat virít a műszerfalon, sejthetjük: ez nem utólagos tuning eredménye, hanem az arizonai Rockford-Fosgate elsősorban nagy teljesítményéről ismert rendszerének gyári alkalmazása. (A Rockford-Fosgate jelenleg is gyártói, úgynevezett OEM-beszállítója a Nissannak, Polarisnak, Can-Amnek, Subarunak.)
Szintén amerikai jellegű, amerikai piacra szánt autókban bukkan fel gyakran az Infinity márkanév (nem összetévesztendő a Nissan prémiummárkájával, az Infinitivel). Az Infinity ma már az amerikai Harman csoporthoz tartozik, ami viszont a Samsung tulajdonában lévő, bár függetlenül működő vállalkozás. Ha már a Harmannál járunk: a harman/kardon nálunk német prémiummárkák magas szintű minőséget képviselő audiorendszer-védjegyeként vonult be a köztudatba. Mára némileg demokratizálódott a brand; a harman/kardon rendszerek tömeggyártók autóiban is megjelentek.
A Bang&Olufsen szintén drága autók csúcshifijeként nyilvántartott márka. Ők azt az útját választották a piaci térnyerésnek, hogy a tömeggyártók számára B&O Play néven új brandet hoztak létre. Fordokban. Volkswagenekben a két, & jellel összekapcsolt betűt láthatjuk a hangrendszer egyes elemein, de az eredeti teljes névvel továbbra is csak prémiummárkáknál találkozhatunk.
Ahogy egyes hifimárkák, egyes autós prémiummárkák is igyekeznek tartani a távolságot a legdrágább modelljeikbe épített audiorendszerek és a nagy darabszámú, egyszerűbb típusok hifijei között. A Mercedesnél a német Burmester, a BMW-nél a brit Bowers&Wilkins plakettjeinek felfedezésekor tudhatjuk, hogy a kiszemelt kocsiba az elérhető legdrágább rendszert rendelte meg az egykori első vevő. A Toyota prémiummárkája, a Lexus neve az amerikai Mark Levinsonnal fonódott össze, míg a Toyota modellekben rendszerint az utóbbi időben a köztudatba a hordozható Bluetooth-hangsugárzókkal berobbant, szintén amerikai JBL plakettje vagy felirata jelzi, hogy a csúcshifi dolgozik az adott kocsiban. (A JBL és a Mark Levinson is a Harman-csoport tagja.)
A Mazdákban már hagyományosan a független amerikai Bose termékei jelentik a csúcsminőséget, de találkozhatunk Bose-rendszerrel csúcshifiként számos más márkánál is - például az Infinitinél. A Renault és a Peugeot sok modelljében a szintén francia Focal a csúcs, a Jaguar-Land Rover a brit Meridiannal kötötte össze a sorsát, a Skodánál mostanában a német Canton rendszereivel találkozva tudhatjuk: a kocsiban a modellhez kapható legjobb gyári hifi üzemel.