„Az új weboldallal elsősorban milliós ügyfélkörünk számára kívánunk egy új szolgáltatást biztosítani. – magyarázza Sebestyén László, a Netrisk.hu ügyvezető igazgatója. – Ennek érdekében minden autókereskedő partnerünk 250, lakossági ügyfeleink pedig 5 hirdetést tölthetnek fel ingyenesen a netriskauto.hu-ra, hirdetésenként 12 nagy felbontású, Full HD képpel.”
Az új, már az indulás pillanatában is többezernyi hirdetést tartalmazó szolgáltatás az első időszakban a személyautó-hirdetésekre fókuszál, amelyekhez számos keresési és hirdetésmentési lehetőséget is nyújt. A mobiltelefonra is optimalizált felület egyedi sajátossága a Netrisk.hu alaptevékenységéhez kapcsolódik: a rendszer valamennyi hirdetett gépjármű vonatkozásában megmutatja a Netrisk KGFB-indexet, vagyis az adott jármű kategóriájára vonatkozó átlagos KGFB-díjakat, melyeket a Netrisk.hu-n az előző héten megkötött szerződések díjai alapján számol ki. Az előzetes, tájékoztató jellegű adat alapján a látogatók képet alkothatnak róla, hogy hozzávetőleg milyen kötelező biztosítási díjjal számolhatnak az adott autó megvásárlása esetén.
A Netrisk.hu 2001-ben az országban elsőként tette lehetővé biztosítási ajánlatok áttekintését és megkötését az interneten. Összehasonlítási tevékenységét azóta számos más szegmensre is kiterjesztette: 2013 óta banki termékeknek, 2016 óta pedig távközlési szolgáltatók ajánlatainak összehasonlítására is lehetőséget teremtett. Most bevezetett használtautó-piaci szolgáltatásával jelenlegi működésének immár negyedik fontos pillérét építette ki.
Netrisk.hu